Hej igen!

Nu hade jag tänkt att jag skulle försöka vara duktig och börja blogga lite igen. Har just ätit middag och när jag la mig på soffan tänkte jag att jag skulle försöka skriva ett inlägg med hjälp av mobilen. Jag köpte ju en ny mobil i söndags så nu försöker jag använda den till allt men jag kan säga att blogga med den gick åt skogen. Eller det gick till en början hyffsat men så fort man skrev en bokstav fel gick det inte att sudda. Mycket irriterande, jag får nog ta och ringa min kära bror så att han kan förklara för mig.

Annars rullar livet på som vanligt. Flyttat hem till Umeå igen för någon månad sedan och praktiserar för fulla muggar. Kanake ska jag lägga ut en bild på min vackra mobil också.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Susanne!!! Det är folk som har kommenterat på min blogg att du är söt och sånt, gå in och kolla! Och så måste du svara på mitt mail!

2010-04-29 @ 15:20:04
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: camilla

Så du har övergett din vackra vita skönhet? inte en sekund för tidigt ;)

2010-04-30 @ 19:10:01
URL: http://leadtheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0