Prioritera är inte alltid lätt

Jag vet inte riktigt om blogga är min grej. Det är kul när man har tid. Men hur ofta har man tid egentligen? Ja egentligen jämnt men det är ju lätt att man kommer på sidospår. En anledning till att jag aldrig har bloggat under sommaren är för att jag har skoluppgifter som måste göras, och varje gång jag tar upp datorn får jag dåligt sammvete eftersom jag inte gör dem. Idag däremot är tanken att jag ska städa och kanske tvätta lite vilket inte kommer att bli av eftersom jag bara sitter här och nördar mig. Konstigt hur man prioriterar jämnt. 

Idag får vi se vad som händer, ska ju som sagt städa lite, sedan fara iväg och köpa skor till storfoten. Vi får se hur det går. Jag tror jag måste ta en bild på hennes fötter för att illustrera hur stora dom är. Uppdatering kommer senare. Nu måste jag skynda iväg.

 

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vem är storfoten?



Men du som har en sån snygg header måste ju blogga lite mer.

2010-08-16 @ 14:17:13
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Bettan

exakt, you owe it to the header

2010-08-17 @ 12:04:48
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0