En månad sedan..

Nu var det en månad sedan jag skrev, det sorgligaste är väl att jag kan påstå att det inte hänt så jättemycket under denna månad. Inte så mycket, värt att nämna i alla fall. Har varit hemskt osocial på grund av allt pluggande. Haft en hel del i skolan i stort sett från första dagen. Men man får väl se på det positivt, man lär sig ju något.

Idag har jag varit på hockey, måste ju säga att det är roligt att gå nu igen. Dom vinner ju! Försöker ta tag i min träning nu igen så jag körde ett pass bodypump igår och jag kan lova att det känns idag, kan knappt köra bil. Bara att växla var en riktig pers.  

Jo förresten vi har ju köpt hus. Hur kunde jag glömma en sådan viktig detalj, inflyttning 1:a november ser fram emot det, nu är det bara en massa tråkigt packande och ännu tråkigare städning. Men man gör det ju ett mål i siktet vilket underättar.

Nu blir det lite slappande och tvtittande, kanske jag skriver inom en månad nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Carro

Dude! Bara att slå en pling när packningen blir för mycket för dig :P

2010-10-07 @ 20:55:48
URL: http://thorenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0