Första snön!

Idag har jag en massa som jag borde göra, plugga till tentan som är imorgon, byta vinterdäck på bilen så jag tar mig till tentan som är imorgon. Borde kanske också packa lite mer men nu har vi vi uppe i 27 kartonger, jag tycker synd om de stackarna som behöver hjälpa till att flytta och Nina du kommer att behöva hjälpa till. Tur man inte kommer att behöva packa upp allt på en gång, får ta en paus på två veckor.

Just det idag ska jag även jobba och försöka hinna förbi en sväng till Morfar eftersom han fyller år idag. Men om det inte blir någon försening så slutar jag 19.30 så jag borde hinna. Men om jag ska hinna med allt detta vilket jag inte kommer att göra är det nog dags att hoppa in i duschen nu.

Om ni inte har uppmärksammat det idag så snöar det som bara den. Vart tvungen att ta en bild på det härliga fenomenet. Orkade dock inte gå ut så att det skulle bli en fin bild men ändå. 


 

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jag och Eric ska hjälpa pappa på endurotävling på lördag men vi är hemma till tolv, hoppas det går bra!

2010-10-14 @ 18:16:58
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0