Godmorgon!

Jag har lite dåligt samvete eftersomjag typ just steg upp. Jag hade ställt klockan på 09.00 och sedan snoosade jag i typ 20 minuter, när jag äntligen typ vaknat till liv slog jag på tv:n. Smallville, såklart var jag ju tvungen att ligga kvar i sängen och se hela avsnittet. Men jag måste ju säga att det var riktigt spännande. Nu när jag lix svammlar om tv:n så måste jag berätta att jag såg The guardian igår, riktigt bra film.

Jag var ju med Nina och Bettan häromdan och vi kollade ju på lite bilder. Tyckte att det var roligt så jag måste ju visa vad vi höll på med när vi var små. Jag är typ tre dagar efter mina vänner att publicera men ändå. Kolla in våran makeover.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0